|
|
Pagina 1 van 1 |
[ 12 berichten ] |
| Afdrukweergave | Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
graag jullie mening
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Geregistreerd: ma nov 09, 2009 1:12 pm Berichten: 274 Woonplaats: zwolle |
hey toppers
leuk dit soort topic's ![]() mijn zoontje van 12 jaar is helemaal weg van fotografie. dus wat heeft ie voor zijn verjaardag gekregen? juist een camera ![]() het is maar een 7.1 megapic: en soms sta ik versteld van de foto,s die hij daar mee maakt. ik heb een kleine selectie van zijn hebben hier neer gezet in de hoop dat jullie deze ook geweldig vinden. voor een jochie van 12 jaar vind ik dit geweldig. zou wat worden als hij ouder is ![]() ik kan het nu al zeggen ik doe het hem niet na ![]() mochten jullie deze foto's leuk vinden dan zal ik er meer plaatsen.... met vriendelijke groet kokkie ![]() ![]() ![]() ![]() _________________
|
| zo jan 03, 2010 1:21 pm |
|
|
Geregistreerd: vr dec 15, 2006 6:02 pm Berichten: 358 Woonplaats: etten-leur |
hijs pro :p
damn, een jochie van 12, vooral die laatste vind ik matsterlijk ![]() ik wil wel meer zien ja _________________
|
| zo jan 03, 2010 2:16 pm |
|
|
hahaha
![]() zal er nog wat bij zetten. wat ik wel moet vermelden is dat geen enkele foto bewerkt is. dus het komt zo van henk zijn kaartje af ![]() het fotograveren is bij hem gekomen omdat hij altijd met mij mee naar de tuning beursen ging. ik fotograveerde met mijn team car babes en het hele gebeuren. henk wilde dat ook maar dan in een andere richting ik zelf heb toen een E-maxx gekocht voor ons bijden ![]() hij rijd max 75 km. en geloof me dit is echt moeilijk om een plaatje vast te leggen. ding is zo snel als water maar de 1 naar de ander weet hij te pakken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________
|
| zo jan 03, 2010 2:54 pm |
|
![]() Geregistreerd: vr okt 01, 2004 9:17 pm Berichten: 944 Woonplaats: Genk - Belgium |
zitten paar hele mooie tussen ja !!
maar ook weer andere die wat minder zijn (zoals de eerste van de 2de reeks die niet scherp is) natuurlijk is hij nog maar 12 jaar dus komt allemaal wel goed ![]() _________________
|
| zo jan 03, 2010 3:42 pm |
|
![]() Geregistreerd: vr okt 19, 2007 6:11 pm Berichten: 4102 Woonplaats: Torhout (België) |
zitten mooie plaatjes tussen!
_________________ donors nodig? ![]() deviantART |
| zo jan 03, 2010 4:15 pm |
|
|
Founder Geregistreerd: zo sep 26, 2004 8:44 pm Berichten: 5820 Woonplaats: Silvolde & Enschede |
Leuke foto`s, zeker die laatste twee 'skyline'-foto`s!
_________________ Are you on E? - E? what is E? Ecstasy! - Ecstacy? What does it do? It makes you feal horny! - Shit! I’am on it right now. They must slipped it in my drink when I was 12. heb jij ook zo'n zin in water? sms KR AAN aan naar 2020. |
| zo jan 03, 2010 5:39 pm |
|
![]() Geregistreerd: di jan 09, 2007 6:04 pm Berichten: 1281 Woonplaats: Bangkok , Thailand |
Timmeehh schreef: Leuke foto`s, zeker die laatste twee 'skyline'-foto`s! japs die zijn mn favorite hahahaha ![]() _________________ S Sila RAW
|
| zo jan 03, 2010 6:11 pm |
|
|
er zullen zeker wat onscherpe foto,s tussen zitten. maar goed het is geen pro. henk hoopt het wel te worden.
![]() en over de laatste 2 skyline foto,s kan haast niet kloppen. want ik zie op de laatste foto een meeuw ![]() en op deze skiline foto,s ben ik ook gek ![]() hij heeft er veel meer. maar goed kijken of ik die binnen kan halen. want hij heeft er nu lucht van gekregen. en is de hele dag pleite geweest hahaha. Agoed ![]() _________________
|
| zo jan 03, 2010 6:38 pm |
|
|
hier zijn nog wat nieuwtjes...
mijn zoontje vond jullie reacties geweldig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________
|
| do jan 07, 2010 8:42 am |
|
![]() Geregistreerd: vr okt 19, 2007 6:11 pm Berichten: 4102 Woonplaats: Torhout (België) |
'k vind ze echt geslaagd
![]() de foto's van die eenden zijn niet zo heel scherp denk ik _________________ donors nodig? ![]() deviantART |
| do jan 07, 2010 9:10 pm |
|
|
hmm ja wat moet ik zeggen. weet niet wat een 7.1 MP maximaal kan
![]() verder heb ik over de 2e foto van boven ook een beetje mijn twijvels. maar goed hij kan er mee door ![]() _________________
|
| do jan 07, 2010 9:36 pm |
|
|
zo, die kan er wat van zeg!
| za feb 13, 2010 9:16 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1 |
[ 12 berichten ] |