|
|
Pagina 1 van 1 |
[ 12 berichten ] |
| Afdrukweergave | Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Tutorial gezocht
| Auteur | Bericht |
|---|---|
![]() Geregistreerd: wo dec 20, 2006 6:20 pm Berichten: 1029 |
Ik ben van plan 3d`s max te downloaden(Zal ik eerst nog moeten vinden maargoed)
Heeft iemand een Tutorial hoe dit werkt om een auto te bouwen? heb gister op youtube me al zitten verkneukellen op een paar tuts maar geen enkelle tut was echt een tut,, oftewel ze lieten zien hoe je iets maakt maar niet welke sneltoetsen welke buttons welke muis acties etc je moet maken. BVD!! _________________ Burn rubber, not your soul (\__/) (='.'=) This is Bunny. Put him in your (")_(") signature and help him on his way to WORLD DOMINATION |
| za jan 16, 2010 6:16 pm |
|
![]() Geregistreerd: vr okt 19, 2007 6:11 pm Berichten: 4102 Woonplaats: Torhout (Belgiƫ) |
hier kun je de trial vinden: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc ... d=13571450
![]() 3D schijnt zeer moeilijk te zijn. Ik denk dat je beter eerst kubussen en dergelijke simpele vormen probeert te ontwerpen. tutorials, eerste hit op google: http://www.tutorialized.com/tutorials/3DS-MAX/1 _________________ donors nodig? ![]() deviantART |
| za jan 16, 2010 6:32 pm |
|
thanks ga me hier van de week echt ff in verdiepen, heb er al eens vaker in gewerkt maar da ging nergens over XD
_________________ Burn rubber, not your soul (\__/) (='.'=) This is Bunny. Put him in your (")_(") signature and help him on his way to WORLD DOMINATION |
| zo jan 17, 2010 9:18 pm |
|
|
Geregistreerd: vr sep 14, 2007 4:05 pm Berichten: 425 Woonplaats: Rijen |
leer eerst je programma kennen, ga je niet verkneukelen op het ontwerpen.
Als je je interface goed kent is dat al zeker 75% van het werk. Dit klinkt misschien heel dom (vondt ik eerst ook )maar zoek wat tuts voor de uitleg van de interface. En net als wat jens zegt, een auto is geen makkie. Zeker niet als je niks weet van de interface. btw we willen wel je vooruitgang zien hea ![]() grtz _________________ ![]()
|
| zo jan 17, 2010 9:44 pm |
|
![]() Geregistreerd: ma jun 20, 2005 8:40 pm Berichten: 1955 Woonplaats: Nieuwegein |
het is inderdaad het handigste om eerst de interface eens goed te leren kennen... wat het verschil is tussen de verschillende vormen van modelling... polygonen, wat zijn dat? hoe gebruik je ze? hoe kan je smoothen? wat is de juiste vorm van belichting bij mijn project? enz. enz.
als je dat soort dingen onder de knie hebt, ga dan eens kijken naar wat simpele objecten uit je eigen omgeving namaken. Maak bijvoorbeeld je TV / Computer eens na, ga dan wat uitdagendere vormen pakken. En zo werk je langzamerhand door tot je het programma beter en beter leert kennen. Als je dat kan, ga dan eens op je gemakje naar auto's kijken.. zo ben ik ook begonnen ![]() _________________
|
| ma jan 18, 2010 12:09 am |
|
|
ik ben op het begin ook begonnen met proberen een auto te maken
![]() nou, dat ging goed fout XD vierkante auto's haha Dus gewoon goed beginnen, scheelt je misschien wel een half jaar van je leve XD _________________ ![]()
|
| ma jan 18, 2010 6:53 pm |
|
![]() Geregistreerd: ma jun 20, 2005 8:40 pm Berichten: 1955 Woonplaats: Nieuwegein |
een goed begin is altijd het halve werk, zo ook hier
![]() _________________
|
| ma jan 18, 2010 6:56 pm |
|
Dat was dus precies de vraagstelling, heeft iemand tutorials waar gewoon de pure beginsellen in staan?
_________________ Burn rubber, not your soul (\__/) (='.'=) This is Bunny. Put him in your (")_(") signature and help him on his way to WORLD DOMINATION |
| di jan 19, 2010 6:20 pm |
|
|
werk zelf in blender, was toen ik begon nog iets eenvoudiger (nu niet meer
met nieuwe update )Maar het is gratis en kan je wel daarmee helpen met interface tuts enzo ![]() maar verder imo deze site het beste, veel tuts ook in de groep basics: http://www.tutorialized.com/tutorials/3DS-MAX/Basics/1 Gewoon zoeken op GUI of interface, helpt ook wel eens ![]() succes ![]() _________________ ![]()
|
| di jan 19, 2010 6:41 pm |
|
Is mischien wel handig dat iemand me ook uitleg kan geven erbij inderdaad
ik denk er even overna ik krijg komende week meer vrije tijd namelijk ![]() _________________ Burn rubber, not your soul (\__/) (='.'=) This is Bunny. Put him in your (")_(") signature and help him on his way to WORLD DOMINATION |
| wo jan 20, 2010 12:53 am |
|
|
Check ook truescape even, dat schijnt ook een goed 3d tekenprogramma te zijn, en gratis. (zelf doe ik wel eens wat in blender).
En het mooiste is dat er een paar gigabites aan video tutorials te vinden is voor 3d modelling ![]() http://www.caligari.com/ |
| di maart 02, 2010 11:04 pm |
|
Thanks henk dit ga ik zeker even checken als ik weer tijd heb!
| wo maart 03, 2010 10:16 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1 |
[ 12 berichten ] |